Hadi sen de öykünü paylaş!

Binlerce insan, binlerce hayat, binlerce deneyim...

Deneyimsel Tasarım Öğretisi hepimizin hayatında anlamlı pek çok değişikliğe neden oldu.

Kimimiz ilişkisini toparladı, kimimiz ticaretini.

Kimimiz NASP sigara bırakma programı ile bağımlıklarından özgürleşti.

Çocuklarımızı nasıl daha daha güçlü ve sağlam yetiştireceğimizi öğrendik.

Eşimizle, ailemizle, çevremizle ilişkilerimizi nasıl dengeye getireceğimizi, nasıl mutlu olacağımızı...

İnsanları nasıl tanıyacağımızı...

En büyük problemlerimizi bile nasıl toparlayacağımızı...

Önce fark etmek gerekti, sonra daha iyiye doğru adımlar atmak.

Bir eğitim aldı diye insanın hayatı değişir mi?

İşin gerçeğini fark ettiriyorsa ve neyi nasıl daha iyiye çevirebileceğimizi...

Tabii ki... :)

Kimimiz Ailede Huzur, kimimiz İletişim Ustalığı, kimimiz Başarı Psikolojisi ve Designer programlarından aldıklarımızla artık hayatımızda yepyeni adımlar atar olduk.

Bu yüzden hepimizin biröyküsü var.

Peki sizinki ne?

bırakarak bizimle öykünü paylaşabilir misin?

38 yorum:

  1. Aslinda hiç cozemeyecegimi sandığım problemlerin bana çözüm getirdiğini anladım
    İyi ilişkiler kurmaya başladım ve değişime kendimden başlayınca herşeyin duzeldigini farkettim.

    YanıtlaSil
  2. Sadece 2 yılda başıma gelen musibetleri düşününce eski bakış açısıyla olayları yorumluyor olsaydım sanıyorum hayatımda pek çok şey yıkılmış ve dağılmış olurdu. Öylesine gerçek öylesine doğru bilgiler aldım ki yaşadığım her sorun için stratejilerin olması , her sorunu çözmek için yaşam kılavuzumun olması , bana rehberlik ediliyor olması beni sağlam tuttu. Sanırım tam da ihtiyacım olduğunda karşılaştım bu bilgilerle ve hayatıma teması çok yüksek oldu. Yıllardır pek çok kişisel gelişim eğitimine katılmış biri olarak aldığım en en en iyi içerikli ve teması en yüksek eğitim diyebilirim.

    YanıtlaSil
  3. Bu eğitimle tanışmadan önce kendimi bir çok şeyi biliyor sanıyordum�� Eğitim sürecinde çok az şey bildiğimi anladım. Peki önemli olan bilmek miydi? Tabiki hayır aldığınız bilgiyi rahatlıkla uygulayamiyorsaniz o bilgi yalnızca yük size. Bu eğitim okadar çok şeyde bana farkındalık getirip değişime sebep oldu ki anlatamam. En basitini paylaşayım önceden söylenerek ve zorlanarak yaptığım tüm işleri kolaylıkla ve neşe içinde yapiyorum. Çocuklarımı daha iyi anlıyorum. Bir sorun yaşadığımda verilen net stratejilerle kolaylıkla çözüme ulaşıyorum. Ama en önemlisi artık bu dünyada neden varolduğunu biliyorum...
    Çok yaşayın bu öğretiyi hazırlayanlar, sağolun yayanlar ömrünüz kolaylıkla ve bereketle geçsin. Rabbim sizden razı olsun.

    YanıtlaSil
  4. Bana çok büyük farkındalık sağladı bu egitimler. Hayata ve olaylara bakışım tamamen değişti. Ve bunları yorumlama şeklim. Üstelik öğrendiklerimi günlük hayatıma uyarladığimda gördüğüm faydalar tam anlamıyla harika. Buna vesile olan değerli dostuma ve ta İstanbul dan gelen çok değerli *** hocama ayrıca Izmir den yine kiymetli hocam *** hanıma şükranlarımı bu vesile ile sunmak isterim. Benim ve çocuklarım için çok hayırlı bir eğitim oldu.

    YanıtlaSil
  5. Merhaba
    Benimde hayatimda sizin dediğiniz gibi cok sey değişti. Iyi ki bu egitimleri almisim. Tesekkurler

    YanıtlaSil
  6. Bu eğitimleri almadan evvel pek çok kişisel gelişim eğitimi almıştım. Ama Deneyimsel Tasarım Öğretisindeki kadar gerçek, işe yarayan, faydalı stratejiler görmedim. Odanın lambasını açıp kapatmak gibi. Açarsam ne olur, kapatırsam ne olur biliyorum ya, aynı öyle. Ne yaparsam ne oluru bilmek inanılmaz bir konfor. Öğretinin kurucusuna da hocalarına da binlerce teşekkürler.

    YanıtlaSil
  7. İnsanın marifeti sadece bilgiyi bilmesiyle olmuyor. İnsan bildiğini hayatına geçirdiği ve uyguladığı kadar marifetli olabiliyor.DTÖ işte tam da bu noktada dokunuyor insan hayatına. Herşey stratejileriyle ve yasalarıyla o kadar net ki.. Geçmişimde neyi neden yaşadığımı biliyorum. Olaylara bakış açım artık daha farklı. Her şeyden önce insanları olduğu gibi kabul etmek kadar konforlu bir his yok. Hatta daha da önemlisi kişinin kendini bilmesi, olduğu haliyle kabule geçmesi ve kendiyle çatışmak yerine kendini sevmesi çok kıymetli. Bunları bu eğitimle hayatınıza gecirebilir ve dününüze göre daha iyi olacağınızın garantisinin keyfini sürebilirsiniz.
    Bu eğitimi hayatına geçirebilen biri artık olaylara daha farklı ve bana göre daha üst bir akıldan, daha çözüm odaklı ve her seyden önemlisi insani bir açıdan bakabilir hale gelebilir. Eskiden sizi sinirlendiren, üzen insan davranışlarına, sebeplerini daha net görebilme yetisi kazandığınız için daha anlayışlı olabilirsiniz. Bu da toplamda size huzur olarak döner.
    Bu eğitimle, iç huzurunuz için, bugüne kadar getirdiğiniz, sizi baskılayan tüm filtlerinizden, özellikle de egonuzdan sıyrılmaya çalışmak başta oldukça zor gelebilir. Nietzsche'nin de dediği gibi ruhunuzda kaos olusturmadan, bir yıldız ortaya çıkaramazsınız. Ama unutmayın bedeli ağır olan özgürlüğün tadı daha başka olacaktır.
    Daha huzurlu olmaya ve egosundan ozgurlesmeye niyet edenlere kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  8. Merhaba,
    Neyi neden yaptığımı bilmeden bir hayat yaşıyordum. Yıllar geçip, geriye baktığımda, yol alamamak beni üzüyordu ama çıkış noktası bulmakta zorlanıyordum. DTÖ eğitimleri sayesinde, çıkış yolunu bulabildim. Herkese tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  9. İki ayrı ben..
    Perdenin iki ayrı tarafı..Çok şükür ki karşıma çıktı..
    Bu bilgiler olmadan, bedeli bilmeden,beklentiyi bilmeden, hayat nasıl olabilirdi,bu hayat nasıl geçerdi?
    Dününden iyi ,mutlu,başarılı olmayı isteyen, yaşam amacını anlamaya çalışan herkesin yolunun bir gün DTO eğitimleri ile kesişmesini dilerim..

    YanıtlaSil
  10. Hayatımda çok şey değişti.. Mutluluğu ve noksanlarımı tamamlama arayışımda, nasıl bir bataklığa saplandığımı farkında dahi olmadığım bir hayat yaşarken tanıştım DTÖ ile. Ne desem sözler yetersiz kalır.. Labirentte kaybolduğumu fark ettiren, çıkış kapılarını bulmama yardımcı olan, yardımcı olurken merhametle yaklaşan değerli eğitmenlerime teşekkür ediyorum..

    YanıtlaSil
  11. Merhaba
    Bu eğitim bana kavramların anlamını öğreterek hayatımda çok şey değiştirdi. Öncelikle hayatta problemle karşılaşınca etrafımdaki kişileri değiştirmek istiyordum. Bunun yanlış olduğunu öğretti ve büyük konfor sağladı. Herkese tavsiye ediyorum birçok alanda hayatımı dizayn etti ve etmeye devam ediyor hayatta olduğumuz sürece öğrenmeye açık olmak çok kıymetli. Hayatın anlamı oldu olumsuzluklara karşı nasıl davranmam gerektiğini gösterdi daha ne olsun hocalarıma teşekkür ediyorum başarılarının devamını diliyorum sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Selam,
    Bir çok insanın olmak istediği yerdeydim, çok çabalamıştım ama yine de mutsuzdum. Nedenini anlayamadığım için kapı kapı dolaşıp çözüm arıyordum. Bulduğum çözümler beni tatmin etmiyordu, çok bekledim, çok sabrettim en sonunda çok şükür ki bu bilgilerle karşılaştım. İyi ki karşılaştım, kaybettiğim mutluluğumu bana fazlasıyla geri verdi. Kattığı şeyler saymakla bitmez. Dilerim herkese bu eğitimi almak nasip olur :)

    YanıtlaSil
  13. Çok genç bir yaşta çok kısa süren hatalı bir evlilik. Sonrasında başkalarına aşık olup, sonunda terk etmek. Yeniden aşık olup, sonunda terk edilmek. İlişkilerimde ayrılıklar çabuk geliyorken, öncesinde ayrılık kaygıları, sonrasında ayrılık acıları. Günlerce kavgalar, ağlamalar, üzülmeler, kahrolmalar.. Boşa geçen onca zaman.. Boşa yaşanan onca acı.. "İletişimde Ustalık" seminerlerine katıldıktan sonra Bedel ve Gizzıt konularında buldum cevaplarımı. Önce neden bu sorunları yaşadığımı anladım, bağımlılıklarımın sebebini öğrendim, sonrasında nasıl çözmem gerektiğini. Bu eğitim gerçekten iyi geldi, şifa oldu hayatıma. Mutlu, huzurlu bir insana dönüştüm. Doğru bir ilişki nasıl olur ? Nasıl sağlıklı bir ilişki kurulur ? İnsan gerçekten nasıl değerli olur ? Neye yaklaşıp, neyden uzaklaşmak doğru olan ? Bu sorularımın ve daha birçok sorumun cevabını buldum. DTÖ'ye sonsuz teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle bir anlatmışsınız ki DTÖ öncesinde de sonrasında da tamamen benim hayatımı anlatmış gibi..DTÖ öncesi olumsuzluklarda, sonrası olumluluklarda fazlası var eksiği yok...hayatımda aldığım en doğru karar DTÖ...

      Sil
  14. Neden hayatımda böyle üzüntüler yaşıyorum ? Neden kimse beni anlamıyor ? İnsanlarla ilişkilerimi nasıl dengeli hale getirilebilirim ? Nasıl daha değerli olana dönüşürüm ? Gerçekten nasıl mutlu olurum ? ...v.s sorularımın cevabını bulabildiğim bir eğitim oldu. İletişimin gerçeği anlatıldı. İlginç olan, anlatılanlar hemen uygulanabilir bilgilerdi. Teşekkürler

    YanıtlaSil
  15. Kendim için yaptığım en iyi sey Deneyimsel Öğreti :)

    YanıtlaSil
  16. Bir topluluk düşünün, size hayatınızı değiştirecek bilgiler versin ama karşılığını sizden istemesin. Aldığı küçücük eğitim bedelleri sadece masrafları zor karşılasın. İyilikten başka şey istemesin hiçbir Eğitmen. İşte bu topluluğun adıdır Deneyimsel Tasarım Öğretisi :) Bu ilmi bize ulaştıranlardan ALLAH razı olsun

    YanıtlaSil
  17. Hayatımda birçok noktayı toparladım. Olaylara insanlara farklı açılardan bakma yeteneğim gelişti. En önemlisi kıyasım değişti. Onceden kendimi başkalarıyla kıyaslarken kıyasımı kendjme cevirdim dunume gore nasilim ? aza kiymet veren oldum.Insanın en büyük düşmanı da dostu da aynadaki kişi *** hocamizin tabiriyle .

    YanıtlaSil
  18. Hayatı sebepsiz, sorgusuz, nedensiz, amaçsız kısacası bomboş yaşadığımı farkettim ve en üzücüsü bunları görememek fark edememek. DTÖ senin yaşantında göremediğini sana gösteriyor. Açıkçası gözlerini açıyor. Yeniden doğmuş gibi. Sıfırdan başlamak gibi ve seni dününden daha iyi yapan yaşantına sahteleri değil. Gerçeklerle devam etmen. İlişkilerinde nasıl hareket edeceğin ve insanları gerçekten tanıyıp ve artik insalara nasıl davranman gerektiğine kadar....olumlu bir süreç

    En son yaşlı adam ve deniz hikayesini okuyan ben simdi oturup kitap yazacak kıvama getiren...Deneyimsel Tasarım Öğretisi
    Acikcasi hayatina kattigi faydayı burada yazmakla bitmez :)

    YanıtlaSil
  19. Merhabalar
    Hayatı boyunca sürekli çeşitli eğitimler görmüş biri olarak hayatımda ilk defa bir eğitimden bu kadar fayda gördüm. Hayatımın en depresif döneminden ilaçlara başlamış bir halden beni tutup çıkaran ve benim dünüme göre daha iyi bir versiyonum olmamı sağlayan ve şu anda o eski günleri bir kabus gibi geride bırakmamı sağlayan tüm hocalarıma ve kurucumuza çok teşekkürler... :) *İyi ki varsınız*

    YanıtlaSil
  20. İnsan ilk defa okumayı öğrenirken, otomobil kullanmayı öğrenirken, yeni bir dil öğrenirken başta bir miktar zorlanır. Kendimize fayda verecek bir şey öğrenirken bize hep aynı şey olur. Öyle de oldu. Öğrendim ki bizler nasıl bir hayat yaşıyorsak yaşayalım daha kaliteli ve konforlu versiyonunu yaşamak mümkün. Öğrendim ki insan gerçek bilgiyi sahte olandan ayırt edebildiğinde, sorumlu olduğu sahnelerde yönetebilen ve yön verebilen olabiliyor. Canlı, üretken, faydalı, yönetebilen ve yönetilebilen, öğrenmeye açık, strateji kurabilen, iyinin farkında, kötünün farkında, güzel günlerde olduğu kadar zor günlerde de zarif ve tebessümle yürüyen kişiler ve toplumlar olmak mümkün.... ve kârlı :) Deneyimsel Tasarım Öğretisi' ne teşekkürler.

    YanıtlaSil
  21. Gunumun, ayimin, yilimin, hatta hayatimin toplaminda mutsuz olan bir ben vardi onceleri. Yaptigi hic bir seyden keyif almayan, insanlarla anlasamayan, disaridan oyle durmasada kendi icinde mutsuz bir ben. Insani her zaman mutlu edebilen birsey var mi bilmiyordum, egitimle tanisana kadar.. Simdi her seyle mutlu olabilen biri olmak cok guzel. Ders calisirken mutlu, ziyaret ederken mutlu, ise giderken mutlu, gelirken mutlu, evinde mutlu, temizlik yaparken mutlu, disarida mutlu, alirken mutlu, satarken mutlu, cenazede bile uzgun ama yuzunde tebessum olabilen insan olabilmek.. Bunlar paranin satin alabilecegi seyler degil.. Bunlar insanin kendine verebilecegi en guzel hediye..

    YanıtlaSil
  22. Ya açık konuşmak isterim:
    Deneyimsel Ogretiyle tanistigimda daha lise ikinci sınıftayım sene 2015ti... Yaşım 14 olmasına rağmen çok agir öyküler yaşamıştım ve çok mutsuzdum... Şimdi aradan 4 sene geçti kendim bu eğitimleri veriyor ve tıpkı kendim gibi bağımlılıklar ve yanlışlar arasında kaybolup giden insanlara ve gençlere yardım ediyorum... Gerçekten inanılmaz insanın aklı almıyor... Ben senden razıyım Allah da senden razı olsun Deneyimsel Ogreti ;)

    YanıtlaSil
  23. Gercegı kaybetmis bir halde kör,sağır, bütün duyularını kaybetmiş, dibe vurmuş,hatta dibin de dibine vurmuş, cigerlerim sökülürcesine acılar icinde kıvrandığım, burnumun direklerinin sızım sızım sızladığı bir dönemde tanıştım eğitimle, Kendimden, sevdiklerimden her şeyden herkesten umudumu kestigim bir dönemde, hani kaynar su dökülünce yanar ya insan ruhumun öyle cayır cayır yandığı ama bir türlü çıkışı bulamadığım bir dönemde ...
    Sonra mı sonra işte huzur, sonra işte güven, sonra işte gerçek mutluluk, sonra işte Rabbim, sonra işte yalnız olmadığımı gosterdi, sonra işte şükür sonsuz şükür.
    Rabbim gerçegi kaybetmiş, savrulan ve cıkışı arayan herkese nasip etsin...

    YanıtlaSil
  24. I started taking DTO classes when I was in high school at a point where i was questioning everything that was happening to me and my family. I was already looking and searching for a personal developmental kind of therapy and I am so grateful that DTO crossed my way. By taking IU and BP from the founder of this program, my view of the world changed 180 degrees. I learned to look forward and try to live better than yesterday. I'd always blame others and that totally changed once my perspective changed and I'm not saying that I'm now blaming myself for everything rather than others but I now look for real solutions to my problems instead of complaining and wasting time. I'm still trying to comprehend and live the authenticity codes of life. Tbh this isn't an easy process, but i get motivated by the fact that things can change (even the process is slow) when i change my behavior and reactions to circumstances. DTO was definitely a turning point in my life and I would highly recommend this life changing program to anyone who wants to live a comfortable and successful life for the rest of their lives. This could be the BEST INVESTMENT for yourself. You guys it's better late than never! Thank you once again for teaching me all these real life lessons and encouraging me to help others as well.

    YanıtlaSil
  25. Hayatı olumlu olumsuz tüm yönleriyle kabul edebilmeyi, yaşanılan her şeyin varoluş sebebini analiz edip sorunların ya da mutlulukların temeline inebilmeyi, alıcı olmak yerine verici olabilmeyi, kimseden karşılık beklemeden kendin ve vicdanın için iyi bir insan olabilmeyi ve daha nice nicelerini öğretti. Daha önce duymadığınız yasaları olduğu ve her insanın bunları kabul edemeyeceği doğrudur. İnternetteki yazılara kulak asılmaması ve mutlaka denenmesi taraftarıyım. Gidin, deneyin, kendi fikirlerinizi söyleyin. En kötü iyi bir insan olursunuz.

    YanıtlaSil
  26. Hic düşünmeden yaşadığımız hayatta artık düşünmeye başladım ben neyim , neyim iyi neyim kötü , ben nereye doğru gidiyorum peki gitmek istediğim yer neresi , gitmek istediğim yer doğru mu ? Tüm sorularının cevabını yavaş yavaş aldığım eğitim. Doğruyu faydayı gösteren bize toplamda konforlu mutlu ve başarılı bir hayat gösteren bunun stratejisini veren eğitim. Bu eğitimi aldığımdan itibaren hayattan aldığım haz arttı hedeflerimi seçtim ve basari yolunda ilerliyorum. Iz ve isaretler sayesinde bir adım önde olabiliyorum herkesin girmediği detayı ben görebiliyorum. Teşekkürler Deneyimsel Tasarım Ögretisi

    YanıtlaSil
  27. Kaybolmuştum, çıkmaz sokaklar ve kısır bir döngünün içindeyken buldum DTÖ yü.Artık 'yok mu bir çözümü' diye sorarken vermisti tüm sorularımın cevaplarını.Neydi, nedendi,anlamaya çalıştıkça ne kadar bildiğimi sandığımı ama pek de bir şey bilmediğimi farkettim ...Düşünün, bir şeyler duyup hayatınızda uyguluyorsunuz ve doğru yönde değişip, dönüştüğünüzü görüyorsunuz.
    Ne denir,nasıl anlatılır bilemiyorum ama hayata geliş amacımızı ve daha nicelerini farkettiğim bir süreç oldu.Bu güzel uğraşta tüm emek veren hocalarımı ve kurucusu olan kıymetli hocamızı canı gönülden tebrik ediyorum.Ben razı oldum onlardan Allah da razı olsun inşAllah.

    YanıtlaSil
  28. Sen değişirsen dünya değişir ...
    İnsan başkalarını değiştirme yolundayken, kendisinin değişmesiyle dünyasının değişebileceğini bir bilse.. o zaman işi kolay :) çünkü kendi yaptıklarım benim elimde. oysa insan arabaya binmiş şoför koltuğuna oturmuş ama kontağı açmayan, açmaya ömrünce niyeti olmayan adamın arabayı neden kullanmadığına odaklanıp duruyor. Ve eğer bu Bilgi , gerçek ile karşılaşmasaydı ömrünü adadığı sahtenin içinde debelenip durabilirdi..Yolumuzu doğruya çeviren, aydınlatan, aydın insanlara teşekkürler. ;)

    YanıtlaSil
  29. Insan bazen problemlerinin farkinda olmaz. Sıkışır, bunalir, uzaklasmak ister herşeyden ama ne var hayatında diye sorsan, bilmiyorum ki diyecegi bir zamandaydım.
    Sonrası mi yaptığım onca hatanın farkına varma süreci... Meger aile bu degilmi, meger ticaret hirsla olmuyormus, meger herseyi üstlenerek mutlu olunmuyormus...
    Sonrası hızlı bir toparlanma ve silkeleme. O kadar tozbirikmis ki hala tozlar dökülüyor üzerimden...
    Çok şükür ki yasaları duydum... Yoksa kısır bir döngünün içinde sürüklenmekten başka neydi ki yaşadığım?

    YanıtlaSil
  30. Hayatımızda olan veya sonradan hayatımıza giren insanların davranışları...
    Bazen ne kadar iyi biri, bazen ne huysuz ve çekilmez, bazen sözlerini duymak istemeyecek kadar düşman, bazen hep konuşsun diyecek kadar sevdiğin kişi bunların hepsi yıllar içinde aynı kişi olabili mi? Oluyor işte. insan ne değişik bir canlı dediğim günlerden, neden bu kadar değişik olduğunu fark ettiğim günlere ulaştım. Bir olay olmadan önce nasıl sonuçlanabileceğini bilmek nasıl bir konfor. Nasıl çoçuğumu yetiştirmeliyim diye düşünürken işin doğrusunu öğrenmiş olmak ne büyük bir öďül. Yaptığım hatayı neden yaptığımın farkinda olabilmek, geçmişteki ben hata yaptığını bile bilmezken. Deneyimsel Tasarım Ögretisinde neler öğrenmedim ki.

    YanıtlaSil
  31. Hayatımda öyle bi yerdeydim ki; kendim için değil insanlar için yaşıyordum. Dış referanslıkta o kadar aşırılaşmıştım ki, yaptığım herşeyi etrafımdaki insanlar öyle istedi diye onları razı etmek için yapıyordum.. Gerçekten o kadar uzaklaşıp, insanların onayını almayı hayatımın merkezine koyunca yaşadığım mutsuzluğun haddi hesabı yoktu.. Ben kendim gibi davranmıyordum.. Dışarıdan bakınca herkesin özendiği, insanlar tarafından sevilen , güya başarılı bi insandım. Ne var ki iç dünyam harabe gibiydi, çok mutsuzdum..
    Hayatta ulaşmak istediğim her hedefe ulaşmıştım: etrafımdaki insanlardan alkış almak, övülmek, çok iyi bi fakülte kazanmak..Herkesin yerinde olmak istediği kişi..
    Birgün bi arkadaşım beni bi seminere davet etti. Dışardan bakınca gülümseyen ama içerde ruhumun sıkışmış olduğu bir zamandı.. Ve sırf onu kırmamak için gittim, benim böyle şeylerle işim olmaz diyerek.. Ama o ilk misafir olduğum dersi unutamıyorum.. Hocamın "biz bugün gerçekliğimizi kaybettik, bu yüzden kafamız çok karışık, neyin doğru neyin yanlış olduğunu ayırt edemiyoruz.." deyişini..İnsan hep duyduğu şeyi bildiğini zannediyor. Doğru ne demek, peki yanlış ne demek? İyi ve kötü ne demek ? Mutluluk ne demek, anlık haz ve sürekli haz ne ? Siyah ne, beyaz ne? İnsan bunların gerçeğini bilmeden hayatında nasıl doğru seçimler yapabilir ki ? İnsan gerçekte nasıl mutlu olur? Birşeylere sahip olmak insanı gerçekten Mutlu edebilir mi ? O halde bugüne sahip olduklarım beni neden mutlu edemedi ? Zihnimdeki tüm sorular cevabını buluyordu.. Susuz bi insanın çölde suya kavuşması gibi bir gün..
    O gün hayatımda bir dönüm noktasının başlangıcıydı.. Çok şükür.. Vesile olandan, anlatandan, emeği geçen herkesten ALLAH razı olsun..

    YanıtlaSil
  32. Bu egitimi aldigimda daha hayatin baslarindaydim hayatin en zorlu alanlarina giris yaparken dogru kapidan girmenin degerini ve konforunu bana yasattigindan dolayi bu ilim benim icin cok kiymetli . Cunku insanin bu hayatya secimden baska bir marifeti yok. Bu ilim secimlerimin kalitesini arttirdigi icin direkt hayatima etki etti . Ayrica boyle guzel bir faydanin yayilmasinda fotograf karesinde bulunanlara da gercekten tesekkur ederim . Umarim hayatlarindaki tum problemlerine dogru tepki verebilirler. Cunku kendi dertlerinin yaninda insanlarinda dertlerini dert edinen nafir bir azinlik. Daha da guzellesebilmek umidiyle. Saygilar...

    YanıtlaSil
  33. Gülümsemem, üzülmem, kırılmam, yüzümün bir anda asılması, heyecanlanmam, korkmam, stres olmam...hayatta verdiğim tepkilerin sebeplerini anlamaya başladım. Hepimizin farklı farklı öyküleri var, ama olumlu ya da olumsuz sonuçlanan ortak davranışlarımız..
    Her yaşadığım şeye adım adım ulaştığımı anlamak, o adımları bir bir çözmek. Ve kendimi her şeyimle kabul etmek. Ve hayatta takılıp kalmamak için önce kendimi kabul etmem gerekiyordu. Olumlu ve olumsuz bütün eğilimlerimi. İnsan kendini tanıdıkça diğer insanlarıda tanımaya ve anlamaya başlıyor. Başkalarının tahammül edemediğim halleri, tebessüm ettiğim hale dönüştü böylece.. Bu eğitimin bana ne kazandırdığını, neden hala devam ettiğimi sorsalardı, cevabım bu olurdu. Emeği geçen herkesin mutluluğu ümidiyle..

    YanıtlaSil
  34. İnsan işin gerçeğini öğrenince nelerden nasıl korktuğuna hayret ediyor. Asıl çözmesi gereken problemleri fark ettiğinde orda o çözüm için hayat başlıyor. Deneyimsel Öğreti sayesinde yıllardır bırakın çözmeyi, farkında bile olmadığım o kadar çok yönümü ve sorunumu fark ettim ki. Sadece bu bile dünyalara değer. Farkına varıp kabul etmek en büyük mesele. Bunu sağladığı için Deneyimsel öğretiye hakkaten teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  35. Ben hep fazlaydim yani cok asirilardaydim esime ve çocuklarıma karşı malesef buda benicok zora soktu. Cok uzuldum cok duygu icindeydim sanki gercek degildim (bunu simdi farkediyorum��) DTO bana bu yonlerde cok faydali oldu aşırının yanlis oldugunu. ben yaptigim seyleri artirdikca etkimin azaldigini farkedemiyordum bana bunu ogretti cozumun zittinda gozli oldugunu. Benim çocuğumdan istedigim seylerin aslinda benim problemim oldugunu ogrendim. Bir sıkıntım sorunum oldugunda kabul etmezdim ben hakliydim cunku simdi kabul ediyorum ve içim daha rahat daha dogru dusundugume inaniyorum. Ön yargılarımdan kurtuldum her insanin ayni olmadığını kabullendim insanlari degilde once kendimi degistirmem gerektigini ogrendim. Devamli bir uretim halinde olmanin ne kadar guzel oldugunu ogrendim hayatima uyguluyorum Allahın izniyle. Daha mutluyum gercekleri hayatima aldikca dahada mutlu oluyorum. Hocalarima cok tesekkur ediyorum. Cok sukur Allahima ne guzel sey haketmisim bu programa katilarak cok guzel seyler ogrendim.

    YanıtlaSil
  36. İnsan bu eğitim aldıktan sonra anlar ne kadar kendini yazik etti.

    YanıtlaSil
  37. Hayatıma anlam kattı deneyimsel tasarim öğretisi. Hep bunlar beni mi bulur diyorken belki de onları ben buluyorumdur bakış açısına getirip kendi içime ayna tutmamı sağladı. Verilen eğitimlerle insanları ve hayatta başımıza gelen olayları daha objektif yorumlamayı öğretti bana. Şikayetin çözüm getirmediğini ve daha bir cok seyi öğretti. En zoru da bu kadar değerli bilgileri uygulamaya geçirmekti belki de. Ama olayları yaşadıkça dtönün bana kattığı bilgi hazinesinden çıkarıp o bilgileri hayata dönüştürmeyi başardığımi düşünüyorum zamanla. İyiki yollarımız kesişmiş.Gerçeği arayan o yolda olan herkese nasip olsun inşallah bu eğitimler. Herkese şiddetle tavsiye ederim. Böylesine hayata geçirilebilir başka bir eğitim var mı bilmiyorum. Ben çok faydasını gördüm.

    YanıtlaSil