Deneyimsel Tasarım Öğretisi Senin Öykünde







Gizli olan, insanların bakamayacağı yerlerde saklanır.
En gizli olanı ise herkesin bakıp göremeyeceği yerlere...
Bu bilgiler, aşırı uzağında olduğumuzdan değil, aşırı içinde olduğumuzdan dolayı göremeyeceğimiz gerçeklerden oluşuyor.
Öyle ki, kaçıp kurtulamayacağımız, kovalayıp yakalayamayacağımız gerçeklerden...
Senin acılarından, zevklerinden, hayal kırıklıklarından, şaşkınlıklarından, üzüntülerinden...
Mutsuzluğundan, mutluluğundan, yorgunluğundan başarısızlığından ve başarılarından oluşuyor...
Efsanevî, gizli, gizemli yaşantılardan değil; bizzat senin hayatından oluşuyor.

Senin için çok önemli olan tek ve kısa yaşamın...
Başkasının değil, bizzat senin deneyimlerin...
Bu öğreti, bu sebepten senin için dizayn edildi.
Ve şimdi senin öykünde...

4 yorum:

  1. "Gizli olan, insanların bakamayacağı yerlerde saklanır.
    En gizli olanı ise herkesin bakıp göremeyeceği yerlere...
    Bu bilgiler, aşırı uzağında olduğumuzdan değil, aşırı içinde olduğumuzdan dolayı göremeyeceğimiz gerçeklerden oluşuyor."

    Çok etkileyici bir tespit. Kim bilir neler neler var hayatlarımızda bakıpta göremediğimiz.. Uzun uzun düşünmeye, irdelemeye değer..

    YanıtlaSil
  2. Yaşadıklarımı tesadüf ve şanssızlık sanıyordum. Hayatta tesadüf yokmuş meğer. Öykümü yeniden ve doğru dizayn edebilme imkanı müthiş konforlu. Keşke bu bilgileri yıllar evvel duyabilmiş olsaydım..

    YanıtlaSil
  3. Hayatımda memnuniyetsiz olduğum şeyler için kontrolümde olmayan şeyleri suçluyordum. Bu öğretideki gerçek bilgiler yasalar beni yaptığım hatalardan döndürdü, yaşamamımın sorumluğunu almamı ve yeniden mutlu, huzurlu olmamı sağladı.

    Gözümün önünde olan ama göremediğim gerçekleri fark etmek tüm yaşamımı olumlu yönde etkiledi.

    Çok kıymetli bilgiler...

    YanıtlaSil
  4. 2014 yılında bu öğreti ile tanıştım şimdi dönüp baktığımda karanlığıma ışık tuttu. İnsanoğlu hayatın yasalarını bilmeyince sürekli aynı hataları yapıp duruyor ve dönüp şansızlık olarak değerlendiriyor. Oysa bu öğreti bana gösterdi ki bütün sebepleri ben oluşturduğum için bu girdap sürekli oluşuyor. Deneyimsel Tasarım Öğretisi herkesin hayatında yer alır inşallah!...

    YanıtlaSil